Kurumsal Kimlik

Markanızı insanlara anlatan, tanınmanızı ve akılda kalmanızı sağlayan nesneler bütünüdür. Kurumsal kimlik, bir ihtiyaçtan ziyade zorunluluktur. Kısa ve öz olarak geleceğinizi düşünüyorsanız olmazsa olmazınızdır. Bu nedenle titizlikle hazırlanması gereken ve kullanımlarına riayet edilmesi gereken bir durumdur.

Bahsettiğimiz bu nesneler bütününün ilk öğesi Logo/Amblem olacaktır. Çünkü diğer tüm kurumsal kimlik nesneleriniz logonuza ve logonuzun kullanım durumuna göre şekil alacaktır. Kartvizit, Antetli Kağıt, Diplomat zarf gibi basılı materyallerle birlikte e-posta imzası, Sosyal medya görselleri gibi dijital mecralarda da belirtildiği şekilde kullanılacaktır.

Alan Adı ve Hosting Yönetimi

Alan adlarını dijital dünyanızdaki imzanız olarak düşünebilirsiniz. Size ulaşmak isteyecek tüm kitleler arama motorlarında alan adı verilen dijital imzanıza ulaşacaklardır. Bu sebeple doğru bir alan adı tercihi çok önemlidir. Sıklıkla bilinen alan adı uzantılarını com, net ve org olarak sıralamak mümkündür. Bununla birlikte özellikle şirketler için yerelliği belirtmesi adına com.tr alan adı da popülerdir. Alan adı tercihiniz, markanızı geleceğe taşıyacak ilk adımlardan biridir. Bu nedenle alan adı tercihinizde sizlere yardımcı olmayı planlıyoruz.

İlk alan adı 1985 yılında tescil edilmiştir. Dijital dünyayı bir arsa olarak düşünecek olursanız yapılan ilk gayrimenkul yatırımı işte buydu. Bugüne geldiğimizde ise jenerik olarak adlandırabileceğimiz çok az alan adı kalmış durumdadır. Bu nedenle dünyada sürekli olarak farklı alan adı uzantıları satışa çıkmaktadır. Ülkemizde .istanbul gibi bir alan adının varlığı buna örnektir.
Hosting ise alan adınızın barındırılması anlamına gelmektedir. Alan adınızı arsa olarak nitelendirmiştik. Hosting de bu alana kurulacak olan yapıyı temsil eder. Bu nedenle birçok hosting tercihi olabileceği gibi yine bu tercihlerde de bize danışabileceksiniz.

Web Tasarım

Web tasarım dediğimiz olgu, websitenizin mimarisi anlamına gelmektedir. Dijital dünyada görünen yüzünüz olan websiteniz, tasarımıyla sizi yansıtmalıdır. Gerek içeriği gerekse de bu içeriğin görselleştirilmesi vizyonunuzu ortaya koyacaktır.

Amacına uygun olarak hazırlanacak bir websitesi sizi rakiplerinizden ayıracak önemli bir unsurdur. Günümüzde sürekli olarak gelişen website teknolojilerini takip etmek, websitenize uygulamak ve sürekli geliştirmek gerekmektedir.
Websitelerini genel olarak Kişisel, Kurumsal ve E-Ticaret olarak üç ana kategoride incelemek mümkündür. Keza kullanılacak olan yazılım dilleri de fark gösterebilecektir. Bu nedenle işinize en uygun modeli seçmenizi sağlamak için yanınızda olacağız.

Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal medya kavramı son yıllarda dijital dünyamıza giren ve hızla yükseliş gösteren bir kavram olarak karşımıza çıkıyor. Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Linkedin gibi platformların ilk akla gelen sosyal medya araçları olduğunu söyleyebiliriz. Söz sahibi her marka sosyal medya hesaplarını verimli şekilde kullanmaktadır. Websiteleriyle ulaşamadıkları kitlelere çok daha hızlı şekilde sosyal medya araçlarıyla ulaşarak kendilerini tanıtma yolunu tercih etmektedirler. Bu araçların profesyonel kullanımı da birçok kural ve teknik bilgi gerektirmektedir.

Sosyal medya yönetimi, bu araçların nasıl kullanılacağını, hedef kitlelere hangi yöntemlerle ulaşılacağını, bu yöntemlerin nasıl uygulanacağını belirlemektir. Günümüz için es geçilemeyecek derecede önemli olan sosyal medya yönetimi, ekonomik ve sosyal açıdan çok değerli bir hâl almıştır.

Sosyal medya hesaplarınızın yönetimi için bizimle bağlantıya geçebilirsiniz.